10 sierpnia 2015

RECENZJE - "Moje życie od teraz"

Witajcie! ostatnio w moje ręce wpadła niezwykła książka. Kupiłam ją za kilka groszy na wyprzedażach. Czytając tył tej książki myślałam, że będzie to lekka książka do poczytania na plaży. Pewnego wieczoru wzięłam ją z półki, otworzyłam i zaczęłam czytać. Skończyłam jakoś w nocy.



Opis:
"Myślisz, że ciebie nie może to spotkać?
To był najgorszy dzień w życiu Lucy. Serio, najgorszy z najgorszych. To wszystko już ją przerasta – chce uciec. Z domu, od własnych myśli i od własnego życia. Chce zostać zupełnie nową Lucy.
Decyduje się więc na coś, co dawnej Lucy nie przeszłoby nawet przez myśl. Teraz jej życie już nigdy nie będzie takie samo. Czy będzie mogła mieć teraz chłopaka? Co powie przyjaciołom? Czy będzie miała odwagę przyznać się rodzinie? Jej życie jest teraz zupełnie inne. Każda chwila to dar. A tych chwil może nie być już zbyt wiele…
Ten jeden raz, który zmieni całe życie"
 
Książka pt. "Moje życie od teraz", która napisała Jessica Verdi wciągnęła mnie niesamowicie. Pierwszy raz zdarzyło mi się przeczytać prawie 300 stron w jeden wieczór. Nie sądziłam, że będzie to tak poważna tematyka. Autorka w prostych słowach pokazała głębokie uczucia dziewczyny, której tylko jeden raz zmienił całe życie. Jedna impreza, kilka drinków, noc, której nie pamięta i HIV... Złapany przypadkowo. Ale przecież to nie jej wina. Ona chciała tylko zabawić się i zapomnieć o kilku rzeczach. Nie sądziła, że tak to się skończy. Moim zdaniem ta książka powinna być chociaż wspomniana na lekcjach WDŻ.

W pigułce:
  • "My life after now"
  • Wydawnictwo: Olé
  • Oprawa: miękka
  • Liczba stron: 271
  • Cena: ok. 40zł (ja kupiłam za 12zł) 
 Ulubione cytaty:
"- Nie ty o tym decydujesz.
- Ale dlaczego nie? Dlaczego to ty masz decydować o tym, że nie będziemy już razem?
- [...] Tak to już jest: decyduje ten , kto nie chce być z drugą osobą. Związki to nie demokracja."
 "To trochę tak,jakbym siedziała w pierwszej klasie samolotu, a on wciąż by krążył nad lotniskiem i nie mógł wylądować.Nie mogę skoncentrować się na niczym innym,tylko na tym,że zanim na pasie do lądowania zwolni się miejsce,w samolocie skończy się paliwo,a my rozbijemy się,ponosząc straszą śmierć."
"Bo w ostatecznym rozrachunku życie naprawdę nie jest takie złe."
"Czy tego chcesz czy nie, życie toczy się dalej"

16 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie przeczytać :) Obserwuje z przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ślicznie :* Cudowna książka! :)

      Usuń
  2. Musi być bardzo ciekawa z przyjemnością ją przeczytam :)

    gabriellaaa6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o niej ale zachęciłaś mnie do poczytania! :)

    Blog z bajkowymi i fantasy sesjami zdjęciowymi.  
    Nowa sesja zdjęciowa pt. ''Sugar skull'':
    http://moooneykills.blogspot.com/2015/08/sugar-skull.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy o tej książce nie słyszałam, ale opis mnie zachęcił!
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. OOO zachęciłaś mnie ! koniecznie przeczytam

    wana-wanaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o tej książce, ale cytaty zdecydowanie zachęcają do przeczytania. Są na prawdę niezłe. ;)

    Mój blog- ultradefenceless

    OdpowiedzUsuń
  7. haha na prawde cieszyłaś się na informatyce że urodziłam ? ;D
    szczerze mówiąc gdybym spotkała tą książkę to bym ją kupiła tylko pewnie zapomnę tytuł jak http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. zachęciłaś mnie do przeczytania tej książki:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawa recenzja :)

    Zapraszam do mnie, byłoby miło bardzo miło gdybyś odwiedziła mój blog, choć na minutę :)
    Mój blog-DREAMSSTATION

    OdpowiedzUsuń
  10. Faktycznie wydaje sie lekka po tytule, ale jest w niej cos ciekawego. Kupilabym ale niestety juz jestem w Anglii i teraz musze poszukac jej na ksiegarniach internetowych uk. Dzieki!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mega blog !
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Koniecznie muszę przeczytać! ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę koniecznie przeczytać, obserwuje :)

    zapraszam do mnie,
    ❀aleksandraty.blogspot.com❀

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa recenzja, chyba sięgnę po tą książkę w wolnej chwili^^
    Cytaty takie prawdziwe... :")

    niecoironicznie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)