19 lutego 2016

Recenzja filmu "Jak to robią single"

We wtorek wraz z moimi przyjaciółmi poszłam do kina na film pt. "Jak to robią single" reżyserii Christiana Dittera, autora "Love, Rosie". Moje wrażenia po tym filmie? Czytajcie!

Występują: Dakota Johnson (Alice), Rebel Wilson (Robin), Alison Brie (Lucy), Leslie Mann (Meg)
Czas: 1 godz. 50 min
Opis filmu: "Istnieją szczęśliwi single, nieszczęśliwi single i jest jeszcze... Alice. I Robi. Lucy. Meg. Tom oraz David. W Nowym Jorku roi się od singli poszukujących drugiej połówki - nieważne czy pragną miłości na całe życie, rozrywki na jedną noc, czy czegoś pomiędzy jednym a drugim."
Moja refleksja po obejrzeniu filmu: Oczywiście jak zawsze oglądając jakikolwiek film musiałam uosobić się z którymś z bohaterów. Z kim oczywiście Wam nie zdradzę, lecz oglądając film możecie się tego domyślić. Na pewno będzie to łatwiejsze niż domyślenie się zakończenia filmu. Niejednokrotkie w kinie z moich ust padały uwagi na temat tego filmu, dlatego współczuję wszystkim zgromadzonym. O dziwo! Nikt mnie nie uciszał, a niektórym nawet udało się zaśmiać. Jednak moim zdaniem nie ma z czego... no dobra może z mojego pisku, gdy w tle pojawiła się piosenka Taylor Swift "Welcome to New York". Bardzo podobała mi się gra aktorów, którzy (moim zdaniem) niemal w 85% wczuli się w swoje role. Dobrana muzyka bardzo oddawała klimat tego filmu i pasowała jako tło do życia singlów. Jedne czego mogę się przyczepić to zakończenie. Albo było źle przetłumaczone na język polski, albo źle zinterpretowane, jednak uważam, że zbyt "masło maślane" i nie do końca mogliśmy pojąć co bohaterka ma na myśli. Fabuła - okej. Zakończenie dla ludzi oglądających dużo komedii romantycznych - często zaskakujące. Ogółem duże refleksji, imprez, śmiechu oraz alkoholu. Nie mogę nic innego napisać, jak po prostu polecić Wam (a szczególnie singlom) ten film, który najlepiej oglądać w samotne wieczory lub w gronie przyjaciół.
Ocena końcowa: 7/10

Kilka kadrów/zdjęć z planu:

2 komentarze:

  1. Od ilu jest lat ten film? :> Chętnie bym się do kina wybrała na tą komedie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)