16 marca 2016

MOJE TOP 5 YOUTUBERÓW

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam pięciu moich ulubionych youtuberów. Niektórzy może nie są jacyś bardzo sławni, a trafiłam na nich przez przypadek. Wszystkich ciągle śledzę i wyczekuję nowych filmików. Zaczynamy!
1. Ciocia liestyle *
Zasługuję na numer jeden na mojej liście, ponieważ uwielbiam jej charyzmę, wygląd, sposób mówienia, teksty - wszystko! Dzięki Snapchatowi śledzę jej kanał od samego początku, niestety jest na nim tylko kilka filmików. Filmuje wszystko - jak robi makijaże, swoje "stylizacje", wyjście z Leszkiem (jej psem), podróże czy lekko nienormalne pomysły.
2. Krzysztof Gonciarz
Trafiłam na niego dzięki moim kumpelom. Pierwsza pokazała mi jego relacje z mieszkania w Japonii, druga kanał "Zapytaj Beczkę". Uwielbiam jego sarkazmy, śmieszne opowieści o mieszkaniu w Azji czy cebulactwo. Vloguje już dosyć długo i (moim zdaniem) bardzo dobrze, dlatego nie rozumiem dlaczego słyszy się o nim teoretycznie mało. Może ludzi przeraża jego "gimbusiarskie poczucie humoru".
3. Mieciu Mietczyński (Masochista)
Masz jakąś nudną lekturę i nie chce Ci się jej czytać? Nie czytaj! Na kanale Miecia na pewno znajdziesz interesujące streszczenia, analizy i interpretacje wierszy. książek i czego tam jeszcze można. Polecać zaparzyć sobie przed oglądaniem kawę lub wypić energetyka, ponieważ głos Masochisty jest dość melancholijny. Najbardziej lubię w nim to, że nie udaje nikogo tylko ma swoją własną osobowość. Polecam obejrzeć kanał o gotowaniu jak i Lekcje Niczego.
4. WobecObiektywu - Olga Konieczyńska
Nie mogę zaprzeczyć, że na początku jej nie lubiłam. Głównym powodem tego było, że jej sposób mówienia przypomniał mi o laskach, których nie lubię. Jednak coś się stało, że trafiła na miejsce czwarte w mojej "top 5". Dziewczyna jest bardzo inteligentna i prawi bardzo dobrze. Oczywiście nie sprawdzę czy robi tak jak mówi, jednak jeśli tak to dziewczyny powinny brać z niej przykład!
5. Beksy
"No to jest typowy przykład osób, które wybiły się na sławie innych" - komentarz mojej koleżanki, gdy dowiedziała się co oglądam. Czy to racja? Chyba każda osoba, które regularnie przesiaduje na YT może przyznać mojej koleżance rację. Beksy według większości wybiły się na fejmie bardzo znanych Abstrachujów. Jednak moim zdaniem one też musiały włożyć trochę pracy, aby oni ich zauważyli. Beksy to dwie przyjaciółki - Ola i Nadia. Polubiłam je głównie dlatego, ponieważ jedna z nich również tak jak ja nie wymawia "r". Można? Można. :) Oprócz tego są bardzo zabawne.


Misiałki, a jakie są Wasze ulubione kanały na yt? :)

9 komentarzy:

  1. Oglądałam już większość polskiego Yuotuba. Zdecydowanie na mojej top liście artystów znajdzie się WobecObiektywu, ale także kanały mniej znane, takie jak Alanek, bądź Yuko! Bardzo fajny pomysł na wpis.

    Zapraszam ---> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam żadnego z tych vlogerów:) Czas nadrobić zaległości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam tylko jednego z tych youtuberów :)
    Jeżeli chodzi o moje ulubione kanały, to większość jest zagranicznych :D
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie najlepsza z całego zestawienia jest wobec biektywu
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z wyżej wymienionych oglądam tylko Beksy i Wobec Obiektywu.

    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog! Zapraszam również do mnie! :)

    http://onaiwona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)