11 marca 2016

Recenzja filmu "7 rzeczy, których nie wiecie o facetach"

Witajcie! Dziś chciałabym przedstawić Wam recenzję filmu "7 rzeczy, których nie wiecie o facetach". Jest to pierwszy film, na który poszłam zupełnie sama, ponieważ po części chciałam lekko odizolować się od świata. Czy mi się udało? Niby mogłam się powzruszać, popłakać, pośmiać, jednak niedostatecznie głośno, ponieważ sala była pełna ludzi.

Wracając do filmu....
"7 rzeczy"(w skrócie, albo w sumie nie wiem czy to czasem nie pełen tytuł) pokazuje siedem historii, siedmiu mężczyzn o ich siedmiu rzeczach. Odebrałam ten film bardzo dobrze, głównie ze względu na to, że gra aktorska moich ulubionych polskich aktorów, czyli Macieja Zakościelnego, Pawła Domagały i Zbigniewa Zamachowskiego była wspaniała. Wszyscy aktorzy wczuli się w swoje role i odegrali je w 100%. Najlepsze w tym filmie jest to, że, gdy tylko zaczyna nas wzruszać, od razu pojawi się jakiś rozśmieszający nas tekst. Lub na odwrót - jest moment, w którym się śmiejemy, gdy nagle pojawia się scena, w której zakręci nam się łezka w oku.
Co do muzyki. W tle możemy usłyszeć piosenki Sylwii Grzeszczak oraz oczywiście "7 rzeczy" duetu Mateusza Ziółko oraz Libera.


W pigułce (źródło: filmweb.pl):
Opis: Siedem różnych historii, które się ze sobą przeplatają, siedem spojrzeń na mężczyzn, ich relacje i związki.
Reżyseria: Kinga Lewińska
Scenariusz: Piotr Wereśniak ; Kacper Szymański
Gatunek: komedia
Kraj produkcji: Polska
Data premiery: 26.03.2016r.
Czas: 1 godz. 50 min.

6 komentarzy:

  1. Wiele pozytywnych opinii słyszałam o tym filmie od znajomych, ale sama jeszcze nie miałam okazji przekonać się, czy faktycznie jest to dobry film. Przyznam, że do polskich produkcji podchodzę nieco ostrożnie, ale tym razem chyba zaryzykuję - z każdej strony głosy na plus, coś w tym musi być! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jak najbardziej to polecam ten film
    troche sie wzruszyłam a troche smiałam na nim
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Hello from Spain: great review. Fabulous film.. We keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie zamierzam się wybrać na ten film, pewnie przypadnie mi do gustu. :)
    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam zamiar iść na ten film i teraz jestem przekonana! Świetna recenzja! ;)
    Uwielbiam Twojego bloga!
    Karolina
    http://karolinaprzybyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. super opisane! Bardzo nas zachęciłaś by pojsc wlasnie na ten film !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz. :)